Звернення громадян

Закон України «Про звернення громадян»

Правила для посадових осіб, які здійснюють особистий прийом громадян

Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування

Про затвердження Класифікатора звернень громадян

Інструкція з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації

“Про затвердження Порядку роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном  довіри управління освіти Миколаївської міської ради” наказ управління освіти від 18.12.2014 №783

“Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян начальником та спеціалістами  управління освіти Миколаївської  міської ради” наказ управління освіти від 18.12.2014 №784

“Про затвердження Порядку проведення прямих телефонних «гарячих» ліній начальником та  спеціалістами управління освіти  Миколаївської міської ради” наказ управління освіти від 18.12.2014 №782

Зразок заяви

Графік роботи телефону «гарячої лінії» та «телефону довіри»

№ телефону Дні прийому дзвінків Години прийому дзвінків
«Гаряча лінія»

2-68-53

Щовівторка  

13.00-15.00

 

 

«Телефон довіри»

2-73-09

 

Щодня

 

 

 

8.30 – 12.30

13.00 -17.00,

П’ятниця 8.30-12.30, 13.00-16.00

Графік  особистого прийому громадян

Прізвище, ім’я та по батькові

Посада Дні та години прийому

Гриненко Тетяна Вікторівна

 Директор комунальної установи “Баштанський районний сервісний центр по обслуговуванню закладів освіти

 Четвер 13.00-17.00

 Мєшкова Тетяна Валеріївна

 Заступник директора з методичної роботи

 Четвер 13.00-17.00

 Трибрат Тетяна Володимирівна

 Заступник директора з фінансово-бухгалтерських питань

 Четвер 13.00-17.00
 Гвалія Жанна Василівна  Заступник директора господарського обслуговування

 Четвер 13.00-17.00

Графік проведення тематичних телефонних «гарячих ліній» у 2015 році

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян у І кварталі 2015 року

Протягом І кварталу 2015 року до управління освіти всього надійшло 27 звернень. Із них 22 письмових звернення та 5 відвідувачів були на особистому прийомі у начальника управління освіти.

Питання, зазначені у зверненнях, стосуються порушення прав батьків та учнів, неправомірних дій керівництва, влаштування дітей в дошкільний навчальний заклад; кадрові питання; житлово-комунальні питання; різні питання.

Терміни виконання по зверненням громадян, які надійшли до управління освіти, були витримані.

Серед громадян, які звернулись до управління освіти, були і громадяни пільгових категорій: одинока мати –2, багатодітні сім’я – 1. Їх звернення було вирішено позитивно або надано роз’яснення.

– вирішено позитивно – 7

– роз’яснено – 20

– відмовлено – 0.

За звітний період також розглянуто 13 звернень громадян, що надійшли на електронну пошту, 4 запити на публічну інформацію та 9 звернень на урядову гарячу лінію.

У лютому 2015 року проведено колегію «Про стан виконавської дисципліни та роботи зі зверненнями громадян за підсумками 2014 року». Видано наказ «Про стан виконавської дисципліни та роботи зі зверненнями громадян у навчальних закладах міста» від 18.02.15р. №115.

Управлінням освіти проводяться наради та перевірки з питань роботи зі зверненнями громадян. На нарадах перед керівниками закладів поставлені наступні завдання:

– привести у відповідність до чинного законодавства роботу зі зверненнями громадян.

– тримати на постійному особистому контролі та неухильно виконувати постанови Кабінету Міністрів України від 13 травня 2004 року №630 «Про стан виконавської дисципліни в органах виконавчої влади та заходи щодо їх зміцнення», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

– запровадити щоденний моніторинг організації розгляду запитів та результативності реагування на питання, порушені в заявах, скаргах та пропозиціях громадян.

– забезпечити безперешкодний прийом громадян, суворо дотримуючись відповідних графіків.

– питання стану роботи зі зверненнями громадян висвітлювати під час звітування керівника навчального закладу перед батьками та громадськістю за підсумками навчального року.

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян у 2014 року