Конкурси 2016-2017

22.06.2016                        №  919/02-04/01-01-16

 

 

Начальникам відділів (управлінь) освіти райдержадміністрацій (міських рад), Куцурубської сільської ради об’єднаної територіальної громади Очаківського району

На виконання листа департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України від 10.06.2016 № 2/214-1076-16 лег.лгтамент освіти і нг.кп облдержадміністрації повідомляє, що благодійний фонд «З країни в Україну» з вересня 2016 року розпочинає конкурс «Відкривай Україну» для учнів ~-І1 класів.

”►’мови проведенню с: літнього проекту додаються.

Детальнішу інформацію можна отримати за тел.:                          (097)9420174

(координатор Поліна Штерн) або на сайті: http://ukraineopen2016@gmail.com.

Додаток: на 8 арк.

Директор департаменту                                                               А.Б.  Веліховська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Начальникам відділів (управлінь) освіти райдержадміністрацій (міських рад), Куцурубської сільської ради об’єднаної територіальної громади Очаківського району

На виконання листа департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України від 10.06.2016 № 2/214-1076-16 департамент освіти і науки облдержадміністрації повідомляє, що благодійний фонд «З країни в Україну» з вересня 2016 року розпочинає конкурс «Відкривай Україну» для учнів ‘-11 класів.

ч мови проведення о:е:тнього проекту додаються.

Детальнішу інформацію можна отримати за тел.:                         (097)9420174

(координатор Поліна Штерн) або на сайті: http://ukraineopen2016@gmail.com.

Додаток: на 8 арк.

Директор _г;._:таменту                                                            А.Б.  Веліховська

 

УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ освітнього проекту “Відкривай Україну”

  1. Загальні положення

Всеукраїнський освітній проект “Відкривай Україну” (далі – Проект) є відкритим інтерактивним онлайн та офлайн середовищем і проводиться як командне змагання дітей в адміністративно-територіальних одиницях України з населенням від 10 000 до 250 000, де є загальноосвітні навчальні заклади ІІ-ІІІ ступеня, за виключенням Чернівецької області, де до проекту включаються міста із населення у 8000.

Організатором Проекту є благодійний фонд «Фундація соціальних інновацій “З країни в Україну”» (далі – Організатор).

Проект реалізується за сприяння Міністерства освіти і науки України.

Партнерами у проекті є Києво-Могилянська Бізнес Школа, Майкрософт Україна, Центр інноваційної освіти “Про.Світ”, МБФ “Академія української преси”, МО “Пласт – Національна Скаутська Організація України”.

До реалізації Проекту можуть долучатися державні і недержавні установи, організації, фонди, компанії, у т.ч. іноземні, як на місцевому чи регіональному рівні, так і на міжрегіональному чи всеукраїнському.

Інформація про Проект розміщується на сайтах організатора, співорганізаторів, партнерів, у партнерських ЗМІ.

  1. Мета та завдання проекту

Мета проекту – створити середовище для розвитку підлітків малих міст України, у якому вони набудуть необхідних компетенцій та отримають можливість реалізувати командою власну ідею у своєму місті.

Завдання проекту:

  • допомогти підліткам перейти у відповідальне життя свідомого громадянина України;
  • створити умови для формування ініціативності, проактивної особистісної позиції та командної роботи;
  • розвинути креативність, почуття відповідальності за свої рішення, визначати й долати ризики, здатність планувати проекти і досягати поставлених цілей, аналізувати аргументи та перевіряти факти;
  • створити умови для вчителя, в яких він зможе працювати із учнями в рол. наставника (тьютора).
  • Учасники проекту

До участі у проекті запрошуються учні 7-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від підпорядкування, типів і форм власності (далі – учасники).

Заявки приймаються на команду учнів з 15 осіб, до якої повинні входити представники всіх вікових груп.

Усі учасники команди проходять індивідуальну реєстрацію на онлайн

платформі____ . Реєстрація відкрита з 10 вересня 2016 р. до 28 жовтня 2016 р.

Обов’язковою умовою участі команди в Проекті є наявність модератора – вчителя від школи.

Модератор команди:

  • стежить за дотриманням командою правил;
  • допомагає учасникам команди у питаннях самоорганізації та реалізації проекту;
  • супроводжує команду на всіх етапах проекту.
  1. Етапи та порядок реалізації проекту

Проект реалізується з вересня 2016 р. по червень 2017 р. у два етапи:

  • 1-й етап – онлайн-навчання та реалізація локального міні-проекту (з 1 листопада 2016 р. по 30 квітня 2017 p.);
  • 2-й етап – обласний захід, презентація проектів – “День свідомого громадянина” (червень 2017 p.).

За результатами проекту по 1 найкращій команді з кожної області може бути запрошено на додатковий 2-денний захід у вересні 2017 року, після чого найкращі команди отримають можливість короткотермінового стажування закордоном або міні-гранти на реалізацію своїх проектів.

Організацію проекту в регіонах здійснюють регіональні координаційні центри:

  • регіональних координаторів, 24 обласних та 270 міських координаторів. Регіональні координатори:
  • забезпечують включення Проекту до планів роботи на 2016-2017 роки органів місцевого самоврядування у галузі освіти;
  • здійснюють пошук обласних координаторів та формують регіональну меге:[1]г..
  • Організаційний комітет здійснює пошук регіональних координаторів та формує регіональну мережу.
  • Регіональний координатор поширює інформацію про Проект, допомагає учасникам пройти онлайн реєстрацію.
  • Організаційний комітет проводить виїзні одноденні презентації разом з регіональними кураторами, під час яких навчає та інструктує вчителів- волонтерів, що зголосилися бути модераторами команд, та учасників зареєстрованих команд.

Порядок проведення 1-го етапу Проекту:

Перший етап Проекту передбачає проходження ________  навчальних модулів з

практичними офлайн-завданнями, які допоможуть реалізувати міні-проекти.

Момент надсилання відповіді-розв’язку учасники команди вибирають самостійно. Капітан команди повинен встигнути надіслати файл-розв’язку прийнятого рішення до 23:00 останнього дня зазначеного терміну. Впродовж останнього дня зазначеного терміну можливе коригування файлу-розв’язку. У системі буде враховано останній надісланий розв’язок учасника.

Якщо команда не встигла/ не захотіла/ не змогла надіслати рішення впродовж обумовленого терміну, то команда переходить до чергового модуля, але не отримує мотиваційні бали за проходження гри-тесту.

Детальні інструкції щодо проходження етапу і окремих модулів будуть надсилатися окермо кожній команді і будуть доступні на онлайн-платформі.

Успішним та результативним проходженням онлайн-навчання та офлайн завдань-кейсів є:

  • успішне засвоєння усіх навчальних модулів;
  • реалізація локального міні-проекту.

Порядок проведення 2-го етапу Проекту

Другий етап, ярмарок проектів – “День свідомого громадянина”, проходить у очервні 2017 р. До участі запрошуються усі команди-учасниці, які успішно пройшли перший етап Проекту та подали заявки на участь в другому етапі Проекту.

Зміст та структура завдань навчання

Модульна онлайн-частина навчання для першого етапу проекту розробляється у співпраці з Києво-Могилянською бізнес-школою.

Орієнтовна структура модуля:

  • залучають до проведення Проекту локальних партнерів, спонсорів,

благодійників;

  • залучають ЗМІ до оголошення і висвітлення перебігу та результатів Проекту;
  • забезпечують проведення відповідних етапів Проекту в регіонах і контролюють якість та ефективність проведення Проекту згідно з Умовами проведення.

Обласні координатори:

  • залучають до проведення Проекту локальних партнерів, спонсорів, благодійників;
  • залучають ЗМІ до оголошення і висвітлення перебігу та результатів Проекту;
  • забезпечують проведення Проекту в області і контролюють якість та ефективність проведення Проекту згідно з Умовами проведення.

Міські координатори:

  • розповсюджують інформацію про проект серед школярів та адміністрації шкіл, формують міську мережу учасників проекту;
  • забезпечують проведення Проекту в місті та контролюють якість та ефективність проведення Проекту згідно з Умовами проведення.

Координаційні, організаційні і методичні заходи та змістове наповнення Проекту здійснює Благодійний Фонд «Фундація соціальних інновацій “З країни в Україну”», зокрема він:

  • координує підготовку і реалізацію Проекту;
  • надає консультативну, інформаційну і методичну допомогу;
  • надає доступ до інформаційних матеріалів Проекту;
  • залучає науковців, письменників, журналістів, громадських активістів до Проекту;
  • забезпечує підведення підсумків проведення Проекту;
  • доводить інформацію про оголошення, перебіг і підсумки Проекту до

громадськості через ЗМІ.

Офіційними, контактами куратора освітнього проекту “Відкривай Україну” БФ «Фундація соціальних інновацій “З країни в Україну”»:

097 942 01 74, икгаіпеореп2016@gmail.com, Поліна Штерн.

  1. Порядок проведення проекту. Зміст та структура навчання Порядок проведення підготовчого етапу Проекту:
  • Кейс. ПРАКТИЧНЕ ОФЛАЙН ЗАВДАННЯ ПО ТЕМІ МОДУ.: –
  • Дивись. ВІДЕОЛЕКЦІЯ
  • Думай. ДОПОМІЖНІ МАТЕРІАЛИ (статті, інтерв’ю)
  • Насолоджуйся. 5 КНИЖОК ПРО…………….. 5 ФІЛЬМІВ ПРО…
  • Скористайся. СЛОВНИК ТЕРМІНІВ
  • Надихайся. МОТИВУЮЧА ЛЕКЦІЯ-КЕЙС ВІД ТВОРЦЯ УСППШЮ РЕАЛІЗОВАНОГО ЛОКАЛЬНОГО ПРОЕКТУ, ЯКИЙ СУГОЛОСНІ! Є ТЕМОЮ МОДУЛЯ
  • Розважся. ГРА-ТЕСТ НА ЗАСВОЯННЯ МАТЕРІАЛУ МОДУЛЯ О РІЗНИМИ РІВНЯМИ СКЛАДНОСТІ*

Практичні офлайн завдання:

  • створити ефективну команду;
  • знайти і актуалізувати проблему, над якою вони будуть працювати;
  • прокомунікувати із різними людьми, щоб обрати найкращу фор vr; здійснення свого проекту;
  • отримати необхідну підтримку або дозволи;
  • скласти план і бюджет проекту;
  • виконати проект, залучивши або наявні ресурси, або спробувати oefiejr фандрайзингу, або виконати проект без залучення коштів;
  • зняти коротке відео про виконаний проект.

Команди самостійно обирають напрямок проекту з наступного переліку:

  • Культура і мистецтво
  • Соціальний захист
  • Урбаністика
  • Медіапростір
  • Здоровий спосіб життя
  • Екологія
  1. Фінансове забезпечення

Проект фінансується за рахунок організаторських та спонсорських коштів, інших легітимних джерел відповідно до чинного законодавства України.

  • Громадський контроль

Регіональні координатори Проекту можуть залучати до організації Проекту та контролю за дотриманням правил його проведення третіх осіб. Пропозиції та зауваження третіх осіб щодо організації Проекту та змісту завдань регіональний координатор надсилає до Організаторів.

 

Організатори, за наявності консенсусу, можуть вносити зміни до Положення, якщо ці зміни не порушують загальну процедуру і не дискримінують жодного учасника.

Про внесені зміни всіх учасників Проекту інформують листом на електронну адресу, вказану при реєстрації.

Усі зареєстровані учасники, які беруть участь у Проекті, погоджуються з усіма пунктами даного Положення .

Положення діє до закінчення Проекту ЗО червня 2017 р.

*3бір та обробка персональних даних учасників конкурсу проводиться відповідно до законодавства України, що регламентує збір та обробку персональних даних. Збору та обробці підлягають прізвища та імена учасників, дані про їх загальноосвітні навчальні заклади, класи.

 

 

 

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І Н^УКИ УКРАЇНИ

ДЕПАРТАМЕНТ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

пр. Перемоги, 10, м. Київ, 01135, тел./факс (044) 287 89 14, 287 82 12 E-mail: ukrpto@i.ua

 

 

 

 

 

На №

 

 

 

 

Департаменти (управління) освіти науки обласних та Київської міської державних адміністрацій

Про проведення Міжнародної дитячої туристичної виставки

На виконання пункту 136 Плану всеукраїнських і міжнародних організаційно- масових заходів з дітьми та учнівською молоддю на 2016 рік (за основними напрямами позашкільної освіти) у редакції наказу МОН від 20.05.2016 № 547, 5-7 жовтня 2016 року у м. Дніпро відбудеться Міжнародна дитяча туристична виставка «З любов’ю до Батьківщини в Європейській спільноті» (далі – виставка).

Організатори виставки: Український державний центр туризму і краєзнавства учнівської молоді та Дніпропетровський обласний дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва.

Захід проводиться з метою ознайомлення з кращим досвідом роботи навчальних закладів, громадських організацій України та країн Європи в сфері освітнього туризму, налагодження співробітництва, організації міжнародних обмінів в рамках спільних проектів. Умови проведення у додатку 1.

До участі у виставці запрошуються представники позашкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів, клубів у складі 3-х осіб (1 керівник та 2 учні/вихованці) від області та м. Києва для презентації своїх напрацювань у сфері освітнього туризму та міжнародних обмінів. Витрати, пов’язані з проживанням, харчуванням учасників, транспортним обслуговуванням під час виставки, екскурсійною та культурною програмами, здійснюються за рахунок організаторів. Проїзд учасників до місця проведення виставки і в зворотному напрямку здійснюється за рахунок організації, що відряджає.

“*фім того, на таких же умовах для участі у заході запрошуються громадські організації, об’єднання, які здійснюють свою діяльність у галузі дитячого туризму (1 керівник та 2 учні/вихованці).

 

Для участі у виставці необхідно до ^01.09.2016 направити заявку туристичного маршруту за формою (додаток 2) до оргкомітет)’ виставки на електронну адресу: centrekolobok@ukr.net.

Додаткова інформація за тел. у м. Києві (044) 531-19-98) Савченко Наталія Володимирівна, м. Дніпро: (0675651400) Наталія Виборна,(0957794844) Олена Назаренко.

Просимо повідомити усіх заінтересованих^Зсіб.

Директор департаменту                           С/                                                М. С.  Кучинський

 

 

 

 

БутС.В.481-32-51

і»

 

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І H.fVKH УКРАЇНИ

ДЕПАРТАМЕНТ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

ггр. Перемоги, 10, м. Київ, 01135, тел./факс (044) 287 89 14, 287 82 12 E-mail: ukrpto@i.ua

 

від

На №

 

 

 

 

Департаменти (управління) освіти науки обласних та Київської міської державних адміністрацій

Про проведення Міжнародної дитячої туристичної виставки

На виконання пункту 136 Плану всеукраїнських і міжнародних організаційно- масових заходів з дітьми та учнівською молоддю на 2016 рік (за основними напрямами позашкільної освіти) у редакції наказу МОН від 20.05.2016 № 547, 5-7 жовтня 2016 року у м. Дніпро відбудеться Міжнародна дитяча туристична виставка «З любов’ю до Батьківщини в Європейській спільноті» (далі – виставка).

Організатори виставки: Український державний центр туризму і краєзнавства учнівської молоді та Дніпропетровський обласний дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва.

Захід проводиться з метою ознайомлення з кращим досвідом роботи навчальних закладів, громадських організацій України та країн Європи в сфері освітнього туризму, налагодження співробітництва, організації міжнародних обмінів в рамках спільних проектів. Умови проведення у додатку 1.

До участі у виставці запрошуються представники позашкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів, клубів у складі 3-х осіб (1 керівник та 2 учні/вихованці) від області та м. Києва для презентації своїх напрацювань у сфері освітнього туризму та міжнародних обмінів. Виграти, пов’язані з проживанням, харчуванням учасників, транспортним обслуговуванням під час виставки, екскурсійною та культурною програмами, здійснюються за рахунок організаторів. Проїзд учасників до місця проведення виставки і в зворотному напрямку здійснюється за рахунок організації, що відряджає.

~іСрім того, на таких же умовах для участі у заході запрошуються громадські організації, об’єднання, які здійснюють свою діяльність у галузі дитячого туризму (1 керівник та 2 учні/вихованці).

Для участі у виставці необхідно до J31.09.2016 направити заявку з описом

туристичного маршруту за формою (додаток 2) до’оргкомітету виставки на електронну адресу: centrekolobok@ukj.net.

Додаткова інформація за тел. у м. Києві (044) 531-19-98) Савченко Наталія Володимирівна, м. Дніпро: (0675651400) Наталія Виборна,(0957794844) Олена Назаренко.

Просимо повідомити усіх заінтересованиххюіб.

Директор департаменту

 

Додаток 1

до листа депар таменту професійної освіти МОЇ І України від                            06.07.2016  № 3/3-9-486-16

Умови

проведення Міжнародної дитячої туристичної виставки «З любов’ю до Батьківщини в Європейській спільноті»

  1. Загальні положення Міжнародна дитяча туристична                                                                    виставка «З                                   любов’ю до Батьківщини   в

Європейській        спільноті» (далі – виставка) проводиться з метою ознайомлення                               з

кращим досвідом роботи навчальних закладів, громадських організацій України та країн Європи в сфері освітнього туризму, налагодження співробітництва, організації обмінів в рамках спільних проектів.

  1. Керівництво виставкою Загальне керівництво здійснює                                                                Український                                    державний центр туризму    і

краєзнавства учнівської молоді та департамент освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації.

Безпосередня відповідальність за підготовку та проведення виставки покладається на комунальний заклад „Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародною співробітництва’’ Дніпропетровської обласної ради.

  1. Місце та терміни проведення виставки

Виставка проводиться 5-7 жовтня 2016 року у м. Дніпро:                                                     КЗ

«Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва» ДОР (вул. ІТружна 49-а); культурно-діловий центр «Менора» (вул. Шолом-Алейхема. 4/26).

  1. Учасники виставки

Склад делегації – 3 особи від області та м. Києва: 1 керівник та 2 учні вихованні 14-18 років загальноосвітніх, професійно-технічних, позашкільних навчальних закладів, громадських організацій, об’єднань, клубів.

Відповідальність за життя та здоров’я ді тей покладається на керівника делегації.

  1. Умови участі у виставці Учасники мають підготувати відеоролик тривалістю 5-7 хв. з інформацією про регіон, який вони представляють, та презентувати його під час проведення виставки відповідно до програми.

Відеоролик повинен містити:

  • інноваційний досвід навчального закладу регіону;
  • сучасні цікаві форми дозвілля, які пропагують здоровий спосіб життя (туризм, спорт, скелелазіння, скаутський рух тощо);
  • діяльність громадської організації, яка зацікавлена у співпраці та партнерстві з українськими та іншими громадськими організаціями, навчальними закладами:
  • висвітлення традиційного національного свята регіону, який презентують:
  • економічний варіант проживання в хостел і або наметовому місіеч.-о.: можливих перевезень, харчування з метою залучення дітей із малозабезпечених сімен.
  • ознайомлення з унікальною історичною пам’яткою та рекреаційною територією регіону, що презентується.

Для участі у виставці делегації до 01.09.2016 направляють заявку з описом туристичного маршруту за формою, що додається, до оргкомітету виставки на електронну адресу – centrekolobok@ukr.net.

1 Іід час реєстрації учасники виставки полають до оргкомітету:

  • наказ про направлення делегації для участі у виставці, список групи, завірений керівником навчального закладу;
  • інформацію про навчальний заклад, громадську організацію, об’єднання, клуб, які направили делегацію;
  • копії свідоцтв про народження/паспортів:
  • копії ідентифікаційних кодів;
  • страховий поліс на кожного учасника виставки:
  • інформаційний носій (флеш-накопичувач. мінімум 16 ГБ), на якому розміщений презентаційний відеоролик.

Після отримання заявки учасникам буде направлене запрошення та програма проведення виставки.

Організатори виставки протягом 3-х днів наповнюють флеш-накопичувач матеріалами виставки і повертають її після завершення заходу.

Кожній делегації надається виставкове місце, яке необхідно оформити власним матеріалами, що відповідають тематичній направленості заходу: інформаційні листи, візитівки, буклети, рекламні матеріали, сувеніри, диски, календарі, книги, прапорні, зразки договорів, цікаві туристичні маршрути, про які не заявлено організаторами виставки тощо.

  1. Умови розміщення делегацій

Делегації розміщуються в Дніпропетровському дитячо-юнацькому центрі міжнародного співробітництва (вул. Яружна, 49-а).

  1. Підведення підсумків та нагородження

Переможці виставки нагороджуються безкоштовною путівкою – навчально- пізнавальна подорож, презентована організаторами виставки.

Усі делегації – учасники виставки – отримають Диплом учасників виставки і а пам’ятну сувенірну продукцію.

  1. Фінансування

Витрати, пов’язані з проживанням, харчуванням учасників виставки, транспортним обслуговуванням під час виставки, екскурсійною та культурною програмами, здійснюються за рахунок організаторів.

Проїзд учасників до місця проведення виставки і в зворотному напрямку здійснюється за рахунок організації, що відряджає.

Додаток 2

до листа департаменту професійної освіти МОЇ !

України

від 06.07.2016            №      3/3-9-486-16

ЗАЯВКА

на участь у Міжнародній дитячій туристичній виставці ..З любов’ю до Батьківщини в Європейській спільноті”

  1. Країна___________________ __________
  2. Область
  3. Місто (район)_ _ _
  4. Назва закладу (без скорочень)
  5. Контактні телефони закладу: код країни__________

номер               _ __                       __________

  1. Прізвище, ім’я керівника
  2. Контактні телефони керівника

і

  1. Загальна кількість членів делегації:

дітей                .   (з  них:   хлопчиків                  .   дівчат

осіб, що супроводжують (керівників) ___ ,(жін

  1. Мова спілкування (українська, англійська)

та необхідність послуг перекладача_____________ __

  1. Опис туристичного маршруту, зміст якого повинен відповідати темі виставки „З любов’ю до Батьківщини в Європейській спільноті” (розмір 1 – 2 сторінки)

Дата заповнення заявки Підпис, печатка.

[1]   мобілізувати локальних громадських активістів до співпраці із командами проекту для створення змін у міському просторі та допомогти кожному члену команди розкрити свої сильні сторони;